ANONYMOUS، به CIA آمریکا حمله کردند

 هکرهای گروه ناشناس روز جمعه 10 فوریه 2012 مسئولیت حمله سایبری به وب سایت سازمان اطلاعات آمریکا یا CIA که منجر به خارج از دسترس شدن این وب سایت شده بود را به عهده گرفتند.

 

به گزارش اهوا از مهر، این جدیدترین حمله ای است که از جانب هکرهای ناشناس به سازمانهای فدرال آمریکا صورت می گیرد.

 

ناشناسها بر روی توئیتر خود با ارسال پیامی که معمولا توسط نیروهای ویژه فدرال در زمان نابودی یک دشمن استفاده می شود، اعلام کردند که CIA را غیر فعال کرده اند. این هکرها در پیامی دیگر اعلام کردند صرف گزارش یک حمله سایبری از جانب آنها به آن معنی نیست که این گروه حمله را انجام داده باشد.

 

این اولین باری نیست که CIA هدف حمله سایبری قرار گرفته و وب سایت آن از دسترس خارج شده است. در ژوئن سال 2011 گروهی وابسته به هکرهای ناشناس به نام Lulzsec صفحه اصلی وب سایت این سازمان را غیر فعال کردند. طی حمله اخیر وب سایت CIA برای چندین ساعت غیر فعال بود. هکرها معمولا چنین به وب سایتهایی با شیوه بالا بردن ترافیک تا زمان مختل شدن سرورهای وب سایت، حمله می کنند.


 

بر اساس گزارش بی بی سی، تا کنون گزارشی مبنی بر اینکه امنیت سیستمهای رایانه ای این سازمان تحت تاثیر حمله اخیر سایبری به خطر افتاده منتشر نشده است. گروه ناشناس پیش از این نیز مسئولیت هک کردن مکالمات تلفنی میان FBI و اسکاتلند یارد را به عهده گرفته بود، این مکالمات در کنفرانسی تلفنی درباره چگونگی اجرای اقدامات دولتی علیه هکرها میان FBI و اسکاتلندیارد رد و بدل شده بودند.

 






تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی